Reklamace

Reklamace koupené služby

Objednavatel dárku může odstoupit od smlouvy v případě porušení povinností společnosti Adrop s.r.o. nebo dle Občanského zákoníku - Spotřebitelské smlouvy - část I., hlava pátá par. 53 odstavec 7 a to do 14 dnů, pokud již nenastalo plnění smluvního vztahu. V tomto případě má příjemce právo na odstoupení od smlouvy bez nutnosti uvádění důvodu. V ostatních případech dárek na zážitek vracet nelze, lze ho pouze vyměnit za jiný zážitek. Více najdete v našich obchodních podmínkách.

 

Reklamace poškozené zásilky (PPL)

Příjemce je povinen upozornit na zřejmé nebo na povrchu zásilky poznatelné poškození nebo zřejmé a vně poznatelné částečné ztráty zásilky ihned po převzetí zásilky. Pokud poškození zásilky není patrné v okamžiku dodání, je možné ji reklamovat ve lhůtě dvou pracovních dní po jejím dodání (zásilka musí být předložena ve stavu, ve kterém byla dodána a musí být doloženo, že k jejímu poškození nebo k úbytku jejího obsahu nedošlo až po dodání). Zásilky, u nichž byla závada patrná již při dodání a které nebyly ihned reklamovány, nebude již později možno reklamovat.

 

 

Mohlo by Vás zajímat: Vše o nákupu, často kladené otázky.

Rádi Vám poskytneme další informace.

Zpět na hlavní stranu

Poradíme Vám

Radek Holata
tel.: 731 203 000
info@relaxacni-darky.cz

Naše další projekty